header
גדרות עץ

ליצירת קשר אודות גדרות עץ
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090


גדרות עץאין שום גינה השייכת לבית יפה ומטופח, שתהיה מושלמת ללא גדר עץ טובה שתשלים את המראה המטופח הכללי של הבית כולו. גדר לגינה היא ללא ספק חלק ממכלול שלם שחייב להיות בכל גינה שהיא, כמו הצמחייה, תאורה, שבילים ומסלעות. הגדרות שבדרך כלל יתאימו ביותר לגינות שונות יהיו גדרות עץ, בזכות המראה החם והחזק שלהם, שמשתלב עם הצמחייה שבגינה. עם זאת, ישנם סוגים רבים של גדרות שניתן להרכיב סביב לגינה, ואשר יעשו את אותה מלאכה, ויעניקו לגינה שלכם את המראה המתאים לה.

אחד מהסוגים הללו הן גדרות העשויות מבמבוק חזק ואיכותי. לבמבוק יתרונות רבים, ולעיתים הוא אפילו מתאים יותר מכפי שיתאימו גדרות עץ רגיל. לעץ הבמבוק מראה שונה מעץ רגיל, הוא בעל חזות קלילה יותר, וצבעיו לרוב בהירים יותר מצבעיו של עץ רגיל. יתרון נוסף של במבוק הוא עמידותו בפני תנאי חום וקור קיצוניים, וגם העובדה שהוא מתייבש בקלות ובמהירות, אחרי שהוא נספג במים (מגשם, ממטרות, השקייה וכו'). בנוסף, גדר מבמבוק תתאים מאוד לגינות טבעיות ופתוחות יותר, שלהן יתאים מראה גדר קליל.

סוג נוסף של גדרות הן גדרות העשויות מאלומיניום. לאלומיניום יתרונות רבים: הוא קל מאוד ועם זאת חזק, קל לניקוי, וניתן לצביעה בכל צבע שתבחרו ואשר יתאים לגינה שלכם. יתרונן של גדרות העשויות מאלומיניום הוא עמידותן לאורך שנים, ובפני כל מזג אויר אפשרי. ללא ספק פתרון מושלם לאלה מכם שלא ירצו להחליף את גדרות הגינה כל כמה שנים.

גדרות העשויות מרשת מתכת הן עוד סוג יעיל של גדר המתאימה לגינה. בנוסף לעמידותן הרבה של גדרות העשויות מרשת, הן גם מאפשרות לגנן או לבעלי הבית לשתול לידן צמחים מטפסים, שיהוו לאחר מכן גדר חיה שתקיף את הגינה. אין מראה מלבב יותר ממראה גדר חיה שמהווה תפאורה נפלאה לחצר ולגינה של ביתכם. מספר הצמחים המטפסים שתוכלו לשתול לידה הוא מגוון מאוד, ורבים מצמחים אלה מתאימים גם לאקלים הישראלי. בעונות מסויימות, תהיינה הגדרות החיות הללו מקושטות בשלל פרחים ססגוניים שיוסיפו יופי רב ליופייה ועושרה של הגינה שלכם.

לשם בחירה בין גדרות עץ, גדר עשויה במבוק, גדרות אלומיניום או גדרות חיות שאותן בונים בעזרת גדר רשת, כדאי להתייעץ עם הגנן אשר דואג לטיפוח הגינה שלכם. גנן מנוסה יידע לייעץ לכם מה יהיה סוג הגדר שיתאים למראה הגינה, ואיזה מהם יתאים למידת העמידות שבה תחפצו, וכמובן לתקציב שיש בידכם.
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר