header
הקמת בריכות נוי ובריכות השתקפות

ליצירת קשר אודות הקמת בריכות נוי
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090


בריכות השתקפות הן בריכות רדודות הנמצאות ליד מבנים גדולים או אנדרטאות. מיקומן של בריכות השתקפות, המוצבות ברוב המקרים על ידי מקצועני הקמת בריכות נוי, מאפשר למבנה לידו הן נמצאות, להשתקף במים. האפקט המתקבל מההשתקפות הוא העצמת הרגשות של הצופים במבנה, לצד ההשפעה המרגיעה שיש למים על הצופים במבנה. בעולם קיימות מספר בריכות השתקפות מפורסמות גם בישראל הוקמה לאחרונה בריכת נוי חדשה על ידי חברה שהתמחותה היא הקמת בריכות נוי. בריכת השתקפות ברחבה המחודשת של היכל התרבות וכיכר הבימה מוסיפה הרבה חן למרחב. בעלי מקצוע המציעים שירותי הקמת בריכות נוי, מתבקשים לעיתים גם על ידי בעלי גינות פרטיות להקים עבורם בריכות השתקפות. בעולם קיימות לא מעט בריכות השתקפות מפורסמות.

בריכת השתקפות באנדרטת וושינגטון

אנדרטת וושינגטון היא אובליסק שיש לבן המתנשא לגובה של למעלה ממאה תשעים ושישה מטרים. בבריכת ההשתקפות שמולו, ניתן לראות לא רק את האובליסק לכל אורכו אלא גם את מבנה הקפיטול. המאמץ ההנדסי שהושקע כאן, גדול בהרבה מאשר רק הקמת בריכות נוי.

בריכת ההשתקפות בטאג' מאהל

הטאג' מאהל, הנחשב לאחד המבנים היפים ביותר בעולם, נבנה על ידי הקיסר המונגולי שאה ג'האן, על מנת להנציח את זכרה של אשתו האהובה. גם על הקמת בריכת ההשתקפות בארמון הזה, קשה להתייחס כאל הקמת בריכות נוי בלבד. בריכת ההשתקפות נמצאת במרכזה של הדרך המובילה לארמון והמבנה המפואר משתקף בה במלוא הדרו.

בריכת ההשתקפות באוקלהומה סיטי

בתשעה עשר לאפריל אלף תשע מאות תשעים וחמש, התפוצצה משאית תופת מול הבניין הפדראלי על שם אלפרד פ. מורה, באוקלהומה סיטי. הפיצוץ גרם למותם של 168 בני אדם ולפציעתם של למעלה משמונה מאות איש נוספים. במקום בו עמד הבניין, נמצאת כיום בריכת השתקפות, אשר גם להקמתה נדרשו מקצוענים רבים בתחום הקמת בריכות נוי.

בריכת ההשתקפות ע"ש מרטין לותר קינג

הפעיל למען זכויות האדם, מרטין לותר קינג, נרצח על ידי מתנקש בעיר ממפיס בשנת 1968. בעיר הולדתו, אטלנטה ג'ורג'יה, הוקמה לזכרו , על ידי מומחי הקמת בריכות נוי בריכת השתקפות ברחבה של מרכז קינג. במרכזה של בריכת ההשתקפות נמצאים
קבריהם של בני הזוג קינג.

בריכת ההשתקפות בחזית כנסיית סגרדה פמיליה

אחד מאתרי התיירות המפורסמים ביותר בברצלונה הוא כנסיית סגרדה פמיליה, או המשפחה הקדושה שתוכננה על ידי האדריכל אנטוניו גאודי, החלה להיבנות בשנת 1883 והוכרזה על ידי אונסק"ו כאתר מורשת עולמית. האגם נמצא בגן הקטן שליד הכנסייה והמתעניינים בתחום הקמת בריכות נוי יוכלו לראות את ההשתקפות של המבנה המרהיב.
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר