header
דקים לגינה. דברים שחשוב לדעת

ליצירת קשר אודות דקים לגינה
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090


דקים לגינהדקים הפכו בשנים האחרונות למראה נפוץ בגינות רבות. בעלי בית המעוניינים ליצור משטחים לישיבה ואירוח, שבילי גישה לנקודות כלשהן בגינה, או להחליף את המדשאה הקיימת, צרכנית המים והטיפולים, בוחרים לשלב בגינות שלהם דקים מעץ. תחום הדקים לגינה, צובר תאוצה משמעותית בעולם עיצוב הגינות בישראל, וכמו תמיד, במקביל לביקוש גדל גם ההיצע. חברות רבות מציעות כיום שירותי התקנת דקים לגינה, מסוגי עץ שונים, בעיצובים שונים ולמטרות שונות. כיצד אם כן תוכלו לבחור אחד מהם ולהחליט אילו דקים לגינה יתאימו לגינה שלכם, לטעם האישי שלכם ולא פחות חשוב, אילו דקים לגינה יתאימו לכיס שלכם.

דקים לגינה. כיצד לתכנן אותם?
כמו לפני כל רכישה והתקנה של מוצרים יקרים ובעלי ערך, גם לפני רכישה של דקים לגינה, יש לבצע תהליך של תכנון מקדים. על מנת שתוכלו להתקין דקים לגינה באופן שיענה על הציפיות שלכם, אתם צריכים להגדיר אותן תחילה. שאלו את עצמכם מה מטרתם של הדקים. האם מדובר במשטחים לישיבה ואירוח? שביל? משטח שיזוף ליד הבריכה? או שהשימוש של אותם דקים לגינה הוא אסתטי בלבד? שאלו את עצמכם מי ישתמש בדקים לגינה ולאילו מטרות.

דקים לגינה. היכן להתקין אותם?
אחד האלמנטים החשובים ביותר בהם יש להתחשב במהלך התקנת דקים לגינה, הוא המיקום שלהם בגינה. קיימים הבדלים רבים בין התקנת דקים לגינה על משטח בטון לבין התקנת דקים לגינה על משטח דשא. מומלץ להתקין דקים לגינה על גבי משטח בטון שנוצק מראש, או על גבי משטח אדמה מהודק היטב.

דקים לגינה. כמה הם עולים?
בעיקרון, כמה שתחליטו! מחירם של דקים לגינה יכול לנוע בטווחים גדולים מאוד. הוא תלוי בסוג העץ, בשטח הדק, במיקום שלו ובגורמים רבים נוספים. לכן, לפני שאתם מתאהבים בפיתרון יקר מדי ולא מספיק איכותי, מומלץ שתגדירו מראש סכום אותו אתם מתכוונים להקדיש להתקנה של דקים מעץ. קביעה של תקציב תקל עליכם לקבל לא מעט החלטות הנוגעות להקמת דקים לגינה.

סיכום
דקים לגינה יוסיפו לגינה שלכם מראה מיוחד ויעניקו לכם לא מעט הנאה, אולם תהליך התכנון והבניה של דקים לגינה, עלול להיות ארוך מורכב ויקר. לכן מומלץ לערוך סקר שווקים מקיף, לבחון את כל האפשרויות הקיימות בתחום ולהתייעץ עם מומחים מנוסים בתכנון והתקנה של דקים מעץ. בחירה של אנשי מקצוע מנוסים לאורך כל הדרך, תקצר את התהליך ותאפשר לכם להתקין דקים לגינה באופן יעיל וחסכוני.
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר