header
דק סינטטי. הולכים על בטוח

ליצירת קשר אודות דק סינטטי
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090


דק סינטטיהדקים, משטחי העץ המשמשים לריצוף חיצוני, הפכו בשנים האחרונות למראה נפוץ ביותר בנוף הישראלי. החל ממרחבים ציבוריים כמו נמל תל אביב וכלה בגינות פרטיות. הדקים הנפוצים ראשונים בארץ ובעולם היו כידוע דקים מעץ. דקים שהורכבו מלוחות של עץ טבעי שנכרתו ביערות ברחבי העולם. דקים מעץ נראים אמנם לא רע בכלל, אולם התקנה של דק מעץ, צופנת בחובה לא מעט חסרונות. שימוש בעצים לצורך התקנה של דקים אינו ידידותי לסביבה, כמו כן גם עיבוד העץ וההובלה שלו ברחבי העולם. בנוסף, דקים מעץ זקוקים לטיפולים שוטפים, לצביעה בחומרים שונים ולשימור מפני נזקי מזג האוויר, אלה הן רק חלק מהסיבות לכך שיותר ויותר אנשים בוחרים לוותר על העץ וללכת על בטוח. ללכת על דק סינטטי.

מהו דק סינטטי
דק סינטטי הוא דק המורכב מקורות סינתטיות, המתאפיינות ביתרונות רבים על פני קורות העץ המקוריות. דק סינטטי יהיה בדרך כלל דק עמיד יותר לכתמים, חסין יותר מאש וידידותי יותר לסביבה מאשר דק העץ המסורתי. לכן, דק סינטטי הוא הבחירה של יותר ויותר ישראלים.

דק סינטטי. היתרונות
אם אתם מתלבטים בבחירה בין דק סינטטי לדק עץ, אנחנו בטוחים שהיתרונות הבאים יעזרו לכם להשתכנע כי דק סינטטי הוא הבחירה הנכונה עבורכם.

איכות הסביבה
דק סינטטי מאפשר להם ליהנות מכל היתרונות של דק עץ, בלי לכרות יערות ברחבי העולם, בלי להוביל בולי עץ בין יבשות וללא שימוש בצבעים וחומרים נוספים הגורמים נזק לסביבה בטווח הארוך ובטווח הקצר.

עמידות לאורך זמן
בשונה מדק עץ, דק סינטטי עמיד בפני נזקי מזג אויר, מזיקים, אש, שמן, כתמי מזון ועוד. דק סינטטי שהתלכלך אפשר פשוט לשטוף במים, בעוד שהטיפול בדק עץ הוא מורכב הרבה יותר. דק סינטטי שומר על מראהו הרבה יותר טוב מאשר דק עץ.

חופש לבחור
הקורות מהן מורכב דק סינטטי, יכולות להגיע במגוון צבעים מרקמים וצורות. היות ומדובר במוצר תעשייתי, הקורות זהות במדויק זו לזו, לכן, דק סינטטי יהיה בעל מראה אחיד. דקים סינתטיים רבים מכילים חומרים המגנים עליהם מפני קרינה ומונעים מהם לדהות.

תחזוקה קלה
בלי לשייף ובלי לצבוע. דק סינטטי כמעט שאינו זקוק לתחזוקה. אם הוא התלכלך ניתן לשטוף אותו במים ואם נגרם נזק לאחת הקורות, תוכלו למצוא לה בקלות ובמהירות תחליף הולם באותו צבע ומרקם.

אלה הם רק חלק מהיתרונות של דק סינטטי על פני דק עץ. אם אתם רוצים לדעת יותר, התייעצו עם מומחים בעלי ניסיון בהתקנת דק סינטטי.
 
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר