header
פרגולה מעץ. דברים שכדאי לדעת

ליצירת קשר אודות 
פרגולה מעץ
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090


פרגולה מעץאתם מתעניינים בהקמה של פרגולה מעץ בחצר או במרפסת. חשוב שתדעו שאתם לא לבד. ישראלים רבים בעלי גינות, מרפסות או דירות גג, שוקלים הקמה של פרגולה מעץ. סככה שמעניקה הגנה מפני השמש או הגשם ומעניקה מראה יוקרתי לבית כולו.

פרגולה מעץ. אבל מאיזה עץ?
קיימים לא מעט סוגים של חומרי גלם המשמשים לבניה של פרגולה מעץ. שלושת סוגי העץ הנפוצים ביותר הם: עץ אורן, עץ לבן פיני ועץ ארז. עץ האורן הוא עץ בצבע חום בהיר, המגיע מאזורי האגמים בפינלנד. עץ האורן נחשב קל לעיבוד ובעל עמידות גבוהה. לכן הוא נחשב לחומר גלם אידיאלי להקמת פרגולה מעץ. גם העץ הלבן הגושני מגיע מפינלנד, מאזור האגמים. זהו עץ בהיר מעט יותר מעץ האורן, עמיד במיוחד ובעל מראה טבעי ומחוספס. סוג עץ נוסף המשמש במקרים רבים כחומר גלם לבנייה של פרגולה מעץ הוא עץ הארז. הארז, שמוצאו במרכז קנדה, לא רחוק מהגבול עם ארצות הברית, הוא בעל צבע אדמדם ועמידות גבוהה במיוחד בפני מים ומזיקים, תכונה ההופכת אותו לחומר גלם אידיאלי עבור פרגולה מעץ. לאחר שבחרתם את סוג העץ המתאים ביותר עבור הפרגולה שלכם, כל מה שנותר לכם, לפני שתתחילו לבנות הוא לתכנן את הפרגולה שלכם ולקבל אישורים מהרשויות.

פרגולה מעץ. חוקים ואישורים
אם התעניינתם בהקמה של פרגולה מעץ בשנים האחרונות, ודאי שמעתם לא מעט על רפורמת הפרגולות. נכון לכתיבת מילים אלה, אושרה רפורמת הפרגולות על ידי ועדת הפנים של הכנסת והיא עומד בפני הצבעה בכנסת שתאשר אותה סופית. עם כניסתה לתוקף של רפורמת הפרגולות, יבוטל, החל מחודש אוגוסט 2014 הצורך בקבלת היתר בניה להקמת מחסנים ופרגולות. משמעות הדבר עבורכם היא לא רק קיצור של תהליכי הרישוי אלא גם חיסכון של לא מעט כסף, אם כיום, על מנת לבנות פרגולה מעץ, אתם צריכים לשכור אדריכל ולאשר את התוכניות ברשות המקומית לפני שתתחילו לעבוד, הרי שעם כניסתה לתוקף של רפורמת הפרגולות, תוכלו להתחיל להקים פרגולה מעץ מדיד לאחר קבלת התוכניות, ללא צורך באישור מהרשויות.

איך לבנות פרגולה מעץ?
עם רפורמה או בלי, פרגולה מעץ היא מבנה לכל דבר ועניין. לכן לפני שאתם ממהרים לרכוש עץ ולהתחיל בעבודה, חשוב שתדאגו לתוכנית מקצועיות שיכסו גם התחום האסתטי וגם את התחום המבני. בנוסף, וודאו כי מי שמתקין עבורכם את הפרגולה הוא איש מקצוע מוסמך, בעל ניסיון בהתקנת פרגולות מעץ.
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר