header
פרגולות עץ גושני
 
ליצירת קשר אודות פרגולות עץ גושני
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090

 
פרגולות עץ גושניאם אתם בעלים של גינה, דירת גג או דירה בעלת מרפסות גדולות במיוחד, ודאי שקלתם הקמה של פרגולה. סככת עץ אשר תגן עליכם מפני קרני השמש בזמן ישיבה בחצר על הגג או על המרפסת ותיצור עבורכם פינה נעימה שבה תוכלו לבלות ולארח. בין סוגי הפרגולות נפוצות במיוחד פרגולות מעץ גושני. מהו עץ גושני? מהם היתרונות והחסרונות של פרגולות עץ גושני? את כל הפרטים החשובים תוכלו למצוא במאמר הקצר הבא.

חומר הגלם העיקרי ממנו נעשות פרגולות עץ גושני הוא כמובן עץ גושני. זהו שם כולל למספר סוגי עצים, המגיעים לישראל כאשר הם חתוכים לגושים גדולים ומאסיביים. העץ הגושני הנפוץ ביותר בישראל, המשמש במקרים רבים להקמה של פרגולות עץ גושני, הוא עץ מחט לבן, הדומה בצורתו לעץ האשוח. עץ המיובא לישראל מהיערות רחבי הידיים של מזרח אירופה.

עץ גושני הנו עץ בעל מראה ייחודי המאפשר להשתמש בו על מנת ליצור מראה מאסיבי ורב עוצמה. בשנים האחרונות התמחו יותר ויותר בעלי מקצוע בעבודה עם עץ גושני לכן הפכו פרגולות עץ גושני למראה נפוץ במיוחד באתרים רבים. המאסיביות של העץ הגושני גורמת לפרגולות עץ גושני, להיראות מאסיביות גם הן. לכן רבים הסיכויים כי פרגולות עץ גושני לא יתאימו לגינות קטנות או לשטחים מצומצמים. גינות גדולות ושטחים נרחבים, יוכלו להכיל בקלות את נוכחותן של פרגולות עץ גושני. נוכחות שקשה מאוד להתעלם ממנה.

תכונה נוספת של עץ גושני, היא מגוון הצבעים והמרקמים בהם ניתן להשיג אותו. לכן, לפני שאתם מקבלים החלטות הנוגעות להקמה של פרגולות עץ גושני, מומלץ שתערכו סיור מקיף במהלכו תתרשמו ממגוון גדול ככל האפשר של פרגולות עץ גושני, תכירו את ההבדלים בין סוגי העץ השונים ותלמדו להבחין במאפיינים כמו כמות הסדקים, מספר העיניים, והמרקמים השונים.

מאפיין נוסף של פרגולות עץ גושני הוא אפשרויות העיצוב השונות, המתקבלות לאחר שיוף הקורות במברשות מתכת לפני הצביעה. שיוף קורות העץ מבליט משמעותית את המרקם הייחודי של קורות העץ הגושני. עלות ההקמה של פרגולות מעץ גושני, תהיה במקרים מסוימים גדולה יותר מאשר עלות הקמה של פרגולות שאינן מעץ גושני. בין הסיבות לכך: כמות חומרי הגלם הגדולה יחסית הדרושה להקמתן של פרגולות עץ גושני, מספר הידיים העובדות הדרוש להקמת פרגולות עץ גושני ועוד.

לכן אם אתם מתלבטים לגבי הקמתן של פרגולות עץ גושני בחצר שלכם, מומלץ שתפנו לייעוץ מקצועי.







צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר