header
עץ איפאה
 
ליצירת קשר אודות עץ איפאה
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090

 
עץ איפאהבשנים האחרונות אנו שומעים לא מעט על עץ איפאה, במיוחד בהקשרים של בניית דקים. אם אתם מעוניינים לבנות דק עץ בגינה שלכם, ודאי גם אתם יודעים על התכונות הייחודיות של עץ איפאה. עבור כל מי מתחיל את צעדיו הראשונים בדרך לדק עץ משלו, ריכזנו כמה וכמה פרטים שכדאי לדעת אודות עץ איפאה ואודות אחד השימושים העיקריים של עץ איפאה: הקמת דקים.

נתחיל מההתחלה. מהו בכלל עץ איפאה וכיצד הוא מגיע אלינו? ובכן, איפאה, עץ אשר מקורו ביערות הטרופיים, מגיע אלינו ממדינות מרכז אמריקה ודרום אמריקה. במהלך השנים זכה העץ לשמות רבים, אולם השם הנפוץ ביותר שלו ברחבי העולם הוא עץ איפאה. גובהו של עץ איפאה עשוי להגיע עד חמישים מטרים ואף יותר. החוזק שלו הפך אותו לבחירה המועדפת לצורך יצירה של משטחי עבודה, רהיטים, ידיות לכלי עבודה ושימושים רבים נוספים הדורשים עמידות גבוהה. בישראל, השימוש העיקרי של עץ איפאה הוא בבנייה של דקים בבתים פרטים, או בשטחים ציבוריים, כמו למשל בנמל תל אביב.

על מנת להתמודד עם הקושי, החוזק והצפיפות של עץ איפאה במהלך הקמת דקים, נדרשים מיומנויות ייחודיות וכלי עבודה ייעודיים. לא כל כלי עבודה יכול להחזיק מעמד בעת עבודה ממושכת עם עץ איפאה. מקדחים עלולים להישבר ומפסלות לאבד את הסכינים שלהן תוך כדי התמודדות עם העץ הקשה. התכונות הייחודיות שלו מאפשרת לבעלי המקצוע להשתמש בקורות עץ איפאה דקות משמעותית מאשר קורות של כל עץ אחר, אורן למשל, על מנת להגיע לתוצאות זהות.

מאפיין נוסף של עץ איפאה הוא מגוון הצבעים בהם ניתן להשיג אותו. צבעו של העץ הוא חום, אולם עץ איפאה מגיע לישראל בקשת צבעונית הנעה מחום בהיר, לבן כמעט ועד לחום כהה, המתקרב לשחור. עם עליית מספרם של הדקים המוקמים בגינות פרטיות ושטחים ציבוריים, הפך עץ איפאה לעץ מבוקש במיוחד בישראל. כתוצאה מכך חלה בשנים האחרונות עליה משמעותית  במחירו של עץ איפאה.

עץ איפאה יעניק לכם אם כן, יתרונות שלא תוכלו לקבל משום עץ אחר, כאשר מדובר בבניית דקים. עץ איפאה הוא עמיד יותר, חזק יותר ואיכותי יותר מאשר עצים אחרים המוצעים לבניית דקים. האם כדאי לכם להוציא קצת יותר ולהשקיע בדק המבוסס על עץ איפאה? בשאלה זו מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע בעלי ניסיון שידעו להתאים את חומר הגלם, עץ איפאה או כל עץ אחר לצרכים וליכולות שלכם.
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר