header
דשא סינתטי
 
ליצירת קשר אודות דשא סינתטי
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090


 
דשא סינתטידשא סינתטי הוא משטח דמוי דשא טבעי אמיתי, העשוי מחומרים סינתטיים. משטחי דשא סינתטי הונחו לראשונה בשנות השישים של המאה הקודמת. חוקרים מאוניברסיטת צפון קרוליינה שבארצות הברית, יצרו משטחים של דשא סינתטי וייעדו אותם להתקנה במגרשי ספורט. הנחה של דשא סינתטי באותם מגרשי ספורט, הביאה לחיסכון משמעותי בעלויות התפעול והאחזקה של המגרשים. יתרון נוסף של דשא סינתטי הוא האפשרות להניח אותו גם במקומות סגורים אשר אינם חשופים לשמש. אין פלא אם כן שדשא סינתטי הפך עד מהרה לבחירה המועדפת על קבוצות ספורט ובעלי מגרשים. עם השנים גילו גם מעצבי הפנים ומעצבי הגנים את  היתרונות הרבים הכרוכים בהתקנה של דשא סינתטי והחלו לשלב אותו בבתים ובגינות פרטיות. בין היתרונות הרבים של הדשא הסינתטי ניתן למנות את העמידות שלו, את החיסכון במים, ואת העובדה שהוא אינו מצהיב ואינו מושך חרקים ומזיקים. בפני בעלי גינות המעוניינים להתקין דשא סינתטי, עומדות כיום לא מעט אפשרויות לבחירה, במאמר קצר זה נסקור חלק מהן.
 
דשא סינתטי נפוליאון
דשא סינתטי נפוליאון הוא דשא המיוצר ברמת צפיפות גבוהה במיוחד, בהשוואה לסוגי דשא סינתטי אחרים. התחתית של דשא סינתטי נפוליאון כוללת חורי ניקוז המונעים הצטברות של מים, הוא צבוע בשלושה גוונים של ירוק צהוב וחום המעניקים לו מראה של דשא טבעי והמרקם שלו רך ונעים. אלה הן רק חלק מהסיבות שהפכו את דשא סינתטי נפוליאון לדשא הסינתטי הנמכר ביותר בישראל.
 
דשא סינתטי קיסר
דשא סינתטי קיסר נחשב על ידי רבים לדשא הסינתטי הנמכר ביותר בעולם. צפיפות הסיבים הגבוהה שלו והגוונים השונים מעניקים לו מראה טבעי, המגע שלו נעים ורך והעמידות שלו בפני פגעי מזג האוויר גבוהה במיוחד. יתרונות אלה הפכו אותו ללהיט בקרב בעלי גינות ישראלים רבים. אם אתם מחפשים דשא סינתטי יפה ועמיד במיוחד, דשא סינתטי קיסר הוא הבחירה הנכונה עבורכם.
 
דשא סינתטי משי
משי הוא סוג שנוסף של דשא סינתטי פופולארי, המתאפיין במראה טבעי ויבש אשר מטשטש כמעט לחלוטין את ההבדל בנראה בינו לבין דשא טבעי. בין היתרונות הבולטים של דשא סינתטי מסוג משי: צפיפות סיבים גבוהה ותחתית איכותית המעניקה לו עמידות לאורך שנים. גם דשא סינתטי משי עשוי להיות הבחירה הנכונה לגינה שלכם.
 
איך בוחרים דשא סינתטי?
שלושת הסוגים שהצגנו הם רק חלק קטן מהמבחר העצום של סוגי דשא סינתטי איכותיים שתוכלו למצוא בישראל. לפני שאתם מקבלים החלטה, מומלץ לערוך השוואת מחירים ולהתייעץ עם מומחים בהנחת דשא סינתטי. 
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר