header
עצים לגינה
 
ליצירת קשר אודות עצים לגינה
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090

 
עצים לגינהבחירת עצים לגינה, נראית על פניה כמשימה פשוטה ביותר. אחרי הכול מה אנחנו מחפשים? עצים לגינה שיטילו צל, שיהיו חסכוניים במים וקלים לתחזוקה. עצים לגינה שיהיו עמידים בפי מזיקים, שלא ילכלכו ושלא יהפכו למפגעים, יהיו עדיפים כמובן על פני עצים לגינה שאינם כאלה. אולם תהליך הבחירה של עצים לגינה, אינו פשוט כלל וכלל. אחד השיקולים המשמעותיים בבחירת עצים לגינה הוא מיקומה של הגינה. עצים המתאימים לגידול באזורים הרריים וקרים, לא יתאימו לגינות הנמצאות במישור החוף או בעמקים, שיקול נוסף ומשמעותי לא פחות הוא סוג האדמה. עצים מסוימים לא יוכלו להתפתח כראוי באזורים בהם האדמה כבדה, למרות שבאדמה קלה ומאווררת יותר הם יגדלו לתפארת. גם שטח הגינה הוא פרמטר שיש להתחשב בו. בגינות גדולות ניתן מן הסתם לטעת עצים גדולים יותר מאשר בגינות קטנות. במאמר זה אספנו עבורכם מספר המלצות לבחירת עצים לגינה.
 
אקליפטוס אדום מצנפת
העץ, שמוצאו באוסטרליה, מגיע לגובה של עד שישה מטרים ולרוחב של עד חמישה מטרים. הוא נחשב לעץ עמיד במיוחד מפני מחלות, מזיקים, קרה ושרב. איקליפטוס אדום מצנפת הוא עץ הזקוק למעט מאוד מים, תכונה ההופכת אותו לבחירה אידיאלית בקרב בעלי גינות המחפשים עצים לגינה.
 
ברוש מצוי
המראה של הברוש המצוי ודאי מוכר לכם מטיולים ברחבי הארץ. זהו עץ בעל נוף דק אשר גובהו עשוי להגיע לשמונה עשר מטרים. הברוש המצוי יכול להתקיים בגנים שאינם מושקים כלל, הוא מתאים לנטיעה בכל סוגי הקרקע, עמיד בפני קרה ושרב ועשוי להאריך ימים, במידה והוא לא יותקף על ידי מזיקים או פטריות.
 
אלון מצוי
אם אתם מחפשים עצים לגינה שיהיו עמידים בפני מחלות, מזיקים ומזג אוויר קיצוני, אתם צריכים להכיר את האלון המצוי. העץ, שמסוגל להגיע לגובה של עד שמונה מטרים, גדל בר בשטחים רבים ברחבי הארץ והוא מתאפיין בחיים ארוכים במיוחד. החיסרון הגדול ביותר של האלון המצוי הוא קצב הצמיחה האיטי שלו, המשתפר מעט עם השנים.
 
זית
הזית אחד משבעת המינים ואחד הסמלים הבולטים של ארץ ישראל, יכול להכות שורש גם בגינה שלכם. עץ זית בוגר עושי להגיע לגובה של שמונה מטרים ולרוחב דומה. הוא נחשב לעץ חזק מאוד, עמיד בפני תנאים מזג אויר קיצונים, ולמרות שהוא עלול להיפגע על ידי מזיקים שונים, הוא מספיק חזק על מנת להתמודד איתם. אם בחרתם לטעת עצי זית, ודאו כי אף אחד מבני המשפחה אינו אלרגי לפריחה שלהם.
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר