header
לא רק בישראל צריך עיצוב גינות קטנות
 
ליצירת קשר אודות עיצוב גינות קטנות
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090



עיצוב גינות קטנות

נהוג לחשוב, כי מצוקת הנדל"ן בארץ, גרמה לכך שיותר ויותר אנשים צריכים לעבור לבתים קטנים יותר, שבהם גם גינות קטנות יותר, המצריכות בהתאמה פתרונות יצירתיים יותר לעיצוב גינות קטנות, שעדיין יראו יפות ומושכות, גם אם בשטח קטן יותר. אולם, טעות היא לחשוב שמדובר בתופעה ייחודית לישראל.
ניתן לומר שבאופן יחסי הבעיות הכלכליות עוד פסחו על ישראל, אך באירופה ובארה"ב הן מורגשות מאד. אם תפתחו מגזינים שונים בנושאי דיור ובנושאי גננות ממערב אירופה וארה"ב, תוכלו לראות כמות מרשימה מאד של כתבות, אשר מסבירות לקוראים כיצד אפשר לנהל שטח קטן כך שעדיין יראה מקסים ואיכותי, ונותנות טיפים מיוחדים, שעוזרים לכם למקם את האלמנטים הנכונים בגינה שלכם.
 
כמה טיפים מן העולם
בארה"ב, אפשר למצוא לא פעם וילות ענקיות בפרברים, עם חצרות גדולות במיוחד. אלא שכיום מגמה זו התחלפה, ויש יותר ויותר בתים פרטיים קטנים, עם חצר שגודלה פחות מחצי דונם. הדבר הוביל בין השאר לשינוי בחשיבה בנוגע לשבילים.
בעבר, היה שביל גדול מרוצף שהוביל מן הכביש של הרחוב - אל תוך הבית הפרטי. היום לעומת זאת, כאשר מדובר על עיצוב גינות קטנות בארה"ב, נוטים יותר ויותר אנשים להעדיף אבני גישה. מדובר למעשה, על כך שהבסיס לגינה הוא דשא, ולא ריצוף, כאשר מונחות אבני גישה שונות על גבי הדשא שמובילות לפתח הבית. הדבר יוצר גם מראה מיוחד יותר, וגם נותן יותר אשליה של גודל.
טיפ אחר בנושא עיצוב גינות קטנות, מגיע דווקא מאזור שוודיה - שם כבר מזמן אנשים עברו לגור בדירות קטנות יותר, ולמרות הסטיגמה על רווחה כלכלית, לא רבים גרים בדירות פרטיות וגם אלו שכן - נמצאים בדירות קטנות יחסית.
בשוודיה גם קיים קושי מיוחד שאין בישראל והוא מזג אוויר קר ברוב אזורי המדינה, בפרט בחודשי החורף. לכן עברו שם לתפיסה שבה מציבים בגינה מספר סוגים שונים של פרחים (שמתאימים כמובן לתנאים האקלימיים) ומרכזים אותם בשני אזורים שונים בגינה, בקצוות המנוגדים. כך הטיפול בכל קבוצת צמחים הוא קל, והמרחק בין שתי הקבוצות אף הוא תורם לאשליית הגודל של החצר, ותורם ליצירת מראה איכותי ומקסים.
 
עיצוב גינות בישראל – חברת אלונים
לעיצוב גינות בישראל ניתן ליצור קשר עם חברת אלונים גינון. החברה מתמחה בעיצוב גינות נוי קטנות, ויכולה ליצור עבורכם גינה מקסימה, לא משנה כמה שטח עומד לרשותכם.
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר