header

הקמת בריכות נוי

ליצירת קשר אודות הקמת בריכות נוי
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090


הקמת בריכות נוי

כאשר אתם רוצים להקים בריכת נוי, חשוב לפנות לחברה אשר תשים לב גם לפרטים הקטנים. רוב האנשים חושבים, כי התפקיד של גינת נוי הוא להיות יפה ותו לא. בפועל - לגינת הנוי יש השלכות אקולוגיות רבות השפעה על הסביבה שלכם.

לדוגמה, בניו זילנד אפשר למצוא כמה מבריכות הנוי היפות ביותר בעולם. דבר שאיננו מפתיע לאור העבודה שמדובר מראש בארץ עם נופים מדהימים. אולם, לאחר שנים של הקמת מאות בריכות נוי, שמו לב כי הכמות הרבה של הבריכות, החלה לפגום במאזן האקולוגי, וכי זנים מסוימים של דגים החלו פשוט להיעלם.

לאחר שחקרו את הסיבה לכך, התברר כי בריכות נוי שהיו קטנות מידי, לא אפשרו למאזן אקולוגי רגיל להתפתח בקרבן, והדבר השפיע בסופו של דבר על אוכלוסיית הדגים שהגיעה לשם, ולא הצליחה לשרוד. כיום כמובן, נהוג לבנות בריכות גדולות ומרווחות, בכמות של 2 קוב מים לפחות, על מנת לשמור על המערכת.

נושאים הדורשים תשומת לב

כאשר אתם רוצים לבצע הקמת בריכות נוי, חשוב כמובן לשים לב גם לצורת ההתקנה שלה. יש היום מספר צורות התקנה. הצורה הנפוצה באירופה (ובפרט באנגליה, שנחשבת למובילה בתחום) היא החציבה בבטון. חציבה זו, דורשת חומרי איטום מתאימים, וכן טיפול תקופתי שיהיה נרחב יותר, ויתקיים יותר פעמים בשנה.

מטרת הטיפול הוא לשמור על מקווה המים שלם, ולטפל בסדקים שונים שעלולים להתרחש בתוך הבטון עצמו, ולעתים גם לאטום מחדש. אופציה אחרת להקמת בריכת נוי היא לעשות שימוש בחומרים מלאכותיים כמו פיברגלס. היתרון המרכזי של שיטה זו, הוא בעיקר שאין צורך בפעולות נוספות כמו איטום, ומדובר בחומר מבודד נהדר. יציקת פיברגלס היא עבודה מדויקת במיוחד ודורשת את תשומת ליבו של בעל מקצוע, חשוב לפנות לחברה שתדע כיצד להקים בריכה זו בדרך הנכונה והיעילה.

האופציה השלישית, שאף היא נפוצה כיום מאד באנגליה, היא האופציה של יריעת PVC. לשיטה זו יש בעיקר יתרונות מבחינת המחיר שלה, והעבודה שהיא לא מוגבלת בשטח מבחינת העומק שלה - כך שאפשר להקים באמצעותה בריכות נוי עמוקות במיוחד. כמובן שגם אופציה זו, דורשת מומחיות מתאימה מצד כל הנוגעים בדבר.

הקמת בריכות נוי בישראל - חברת אלונים גינון

חברת אלונים מספקת בריכות נוי יפות ומיוחדות. באתר החברה תוכלו להתרשם מגלריית הבריכות, ולבחור בין הדוגמאות. ניתן אף להזמין בריכה על פי העדפה והתאמה אישית לכל המעוניין.
צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר