header
עבודת גינון
 
ליצירת קשר אודות עבודת גינון
מלאו נא את טופס צור הקשר שמימין
אלונים ביצוע עבודות גינון
מנורה 5 תל אביב
טל: 09-7437864 נייד: 050-2033090
 
עבודת גינוןלכל בית מטופח יש חצר, גינה, או במקרה של בנייני מגורים – חצר ציבורית לכלל הדיירים. אם פעם החשיבות הראשונה במעלה הייתה למראה הבית, לעיצובו ולסגנון שלו, היום שום בית אינו מושלם בלי גינה יפה ומטופחת שמשווה לו מראה נעים עוד מבחוץ. עבודת גינון היא אינה עניין פעוט וחסר חשיבות, וכדאי מאוד לבחור באנשי המקצוע המתאימים, על מנת שדיירי הבית יהנו גם מהשהות בגינה.

כמובן שהאופציות ליצירת גינה יפה ומטופחת הן אין-סופיות – החל בגינות שבהן ערוגות עצים ופרחים ושיחי נוי, וכלה בגינות שבהן מזרקות, מסלעות, בריכות נוי עם דגים וצמחיית מים.
 
בבחירת חברת הגינון המתאימה כדאי לבדוק עבודות קודמות שנעשו על ידה, את המוניטין שלה בשטח והיכולות שלה לפתח את שטחי הגינון בהתאם לרצונכם, מבלי שתצטרכו להכנס להוצאות גדולות מידי. בדקו היטב את תהליך העבודה שמתבצע על ידי החברה, תהליך שכולל שירות איכותי ומקצועי.

תהליך עבודה נכון לביצוע עבודת גינון:
ראשית לכל – תכנון. חברת הגינון צריכה לבדוק את התנאים הטופוגרפיים בשטח. האם השטח מישורי או שיש בו גבעות? האם הוא מסולע או שהאדמה שלו מוכנה לעבודה?

מיד לאחר מכן מתבצע התכנון בהתאם לתנאי השטח. זה הזמן לתכנן את מראה הגינה, את אופייה והתשתיות שירכיבו אותה – אדמה, מערכות השקייה מתאימות, יצירת גבעות קטנות או מישורים (בהתאם לתכנון) וכולי.

בניית מערכות ההשקייה היא אחד החלקים החשובים ביותר בעת ביצוע עבודת גינון טובה. כיום נעשה שימוש נרחב במערכות השקייה אוטומטיות, המופעלות בזמן ובתדירות המתאימים. במקביל, יש גם לתכנן את מערכות האיטום והניקוז, כך שיתחברו עם המערכות של הבית.

השלב הבא הוא השלב בו נכנס הלקוח לתמונה, ושבו עליו לקבל החלטות לגבי סוג הצמחייה ואופי הגינון – האם לעשות שימוש בעצים ושיחים, או להשתמש לרוב בשיחי פרחים וצמחי נוי מיוחדים? כאן האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות, אך כדאי לקבל את ההחלטות הללו עם הגננים המבצעים.

עבודת גינון טובה כוללת גם בחירה נכונה של העיצוב הסביבתי הדומם. מדובר כאן בשימוש שנעשה בחיפויי הקרקע (דק, בטון, גרנוליט), בסלעים מיוחדים שישולבו בנוף, פיסול סביבתי ושימוש באביזרי נוי מתאימים (כדים, מחרשות עתיקות וכד').

כעת מגיע שלב תכנון התאורה בשטח. אל תמעיטו בערכו של שלב זה, מפני שהוא נועד ליצור נופך מיוחד לגינה שלכם, ובכך לגרום לכם להנות מהשהות בה גם בערבים.
 
לאחר כל אלה מוטל על חברת הגינון להמשיך ולתחזק את מראה הגינה, כך שתהנו ממנה עוד שנים רבות.
 
חברת אלונים גינון הינה מומחית בעלת שם בביצוע כל סוג של עבודת גינון. נשמח אם תצטרפו לרשימת הלקוחות המרוצים. ניתן למלא פרטים בטופס צור הקשר שלעיל ואנו נחזור בהקדם למתן ייעוץ ראשוני בשטח והצעה ללא כל התחייבות. קדימה ל.. עבודת גינון איכותית!

עבודת גינון

צור קשר
 
 
 
מאשר/ת לקבל ניוזלטר